Handa-Banda

A Handa-Banda zenekar blog portálja.

Tagok

Taki, Devortex, Colly, Gaston

Friss topikok

  • Gaston: Hékááás a Rebált nem is tettük el porosodni, mindíg is alakítgattunk rajta.... Én tegnap a szólón ... (2009.02.18. 22:28) Rebál
  • Aidor: MI??? ezek nem hülyeségek, ezek komoly banda nevek, kérem :D (2009.02.09. 20:54) Új év, új név...
  • Devortex: mednessz (2009.02.08. 11:04) Énekes
  • Devortex: Szinte könnyezek a meghatottságtól! (2009.02.03. 20:22) 2009!!!
  • Gaston: A new hope:) (2009.02.01. 19:11) Return of the Jed....HB!

Linkblog

Énekes

2009.02.01. 11:25 | Devortex | 3 komment

A zenekar kezd összeszokni, jó néhány próbán túl vagyunk, van dallam, lesz szöveg ,lesz nagykoncert. A zenekar ÉNEKEST keres. Ha valaki érez magában elég tehetséget,bátorságot és nem fél együtt lenni egy rakás 'maga módján' őrült emberrel, akkor JELENTKEZZEN! Hozzáteszem, hogy veszíteni semmit nem veszíthetsz, de nyerni nagyon sokat nyerhetsz. ÍRJATOK és megbeszélünk egy próbát!

A bejegyzés trackback címe:

https://handa-banda.blog.hu/api/trackback/id/tr35915713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaston 2009.02.01. 12:33:58

Csókolom Icuka néni vagyok Pusztafütykösről. Engem érdekelne a izé, hogy ögyem a kisszived:)

Aidor 2009.02.06. 20:57:23

Hogy hű maradjak Devortex elv...bajtárshoz:

Leonídász vagyok, és énekelni akarok, hau hau.
Elszánt vagyok és spártai. ami a koncertekhez kell adott: nap barnította bőr, kocka has és kigyúrt felső test(figyelmeztetés! félmeztelenül gyilkos a kinézetem), valamint van egy hosszú lándzsám.
gitárszólóknál szívesen őrzöm a szoro...színpadot, a nyamvadt perzs...pernahajderektől.
Emellett 300 barátom állandó közönség lesz.

Bevallom, titkolt célom ezzel, h a nagy kérdésre elégedetten válaszollhassak: "Énekes vagyok!" hau hau

A próbát még ma akarom, mert este már a pokolban vacsorázom!


[Mára ennyi, kapcsolja ki. Bazzeg már este van, a poén vége akkor nem jó teljesen, no mindegy :)]
süti beállítások módosítása